علی شیرازی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بازار لوازم خانگی شیراز هیچ ثباتی ندارد و بعضی از افراد اجناس خارجی را به صورت یواشکی به مردم می فروشند می افزاید: محصولات لوازم خانگی به دلیل اینکه نتوانستند تمام بازار را اشباع کنند و نیاز مخاطبان و مردم را برطرف کنند مورد استقبال مردم قرار نمی گیرند.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 10 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایلنا: در شرایط فعلی مردم رغبتی به خرید لوازم خانگی ندارند شاید منتظر تعیین و تکلیف اوضاع اقتصادی کشور هستند اما از طرف دیگر حتی طرح های فروش هم نتوانسته است مردم را به سمت بازار بکشاند.

متاسفانه قهر مردم با بازار لوازم خانگی همچنان ادامه دارد و از آن طرف این فروشندگان هستند که نمی‌توانند کالای خود را بفروشند.

فروش زیر‌زمینی محصولات لوازم خانگی خارجی در شیراز

آن طور که شیرازی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شیراز می گوید: مدتی است اجناس و محصولات خارجی به صورت زیر زمینی در بازار به فروش می رود.

وی اضافه می‌کند: در شرایط فعلی مسئولان و بازرسان هرگونه اجناس و محصولات لوازم خانگی خارجی را در بازار مشاهده کنند توقیف می کنند.

بازار بدون ثبات لوازم خانگی شیراز

علی شیرازی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بازار لوازم خانگی شیراز هیچ ثباتی ندارد و بعضی از افراد اجناس خارجی را به صورت یواشکی به مردم می فروشند می افزاید: محصولات لوازم خانگی به دلیل اینکه نتوانستند تمام بازار را اشباع کنند و نیاز مخاطبان و مردم را برطرف کنند مورد استقبال مردم قرار نمی گیرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شیراز در ادامه از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در روزهای آینده در شیراز خبر می دهد و می گوید : امیدورایم که برگزاری چنین نمایشگاه هایی بتواند رونق نسبی را در بازار لوازم خانگی شیراز ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار لوازم خانگی شیراز در یک کسادی بی سابقه‌ای به سر می برد، می افزاید: متاسفانه در این شرایط بعضی از مغازه داران با هدف برگشت نخوردن چک هایشان محصولات را زیر قیمت بازار و ارزان تر به مردم می فروشند.

مردم قدرت خرید محصولات لوازم خانگی را ندارند

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شیراز با اشاره به اینکه در شرایط فعلی هیچ فردی قدرت خرید محصولات لوازم خانگی را در بازار شیراز ندارد، بیان می کند: در شرایط فعلی تنها افرادی که قصد تهیه جهیزیه دارند از خرید محصولات لوازم خانگی استقبال می کنند.

شیرازی با اشاره به اینکه محصولات لوازم خانگی در بازار شیراز به گونه‌ای نیست که دلالان بتوانند روی آن مانور دهند، می‌گوید: متاسفانه مردم به دلیل چشم هم چشمی که دارند از خرید کالا و محصولات ایرانی امتناع می کنند و این در حالی ست که بعضی محصولات ایرانی از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شیراز در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر محصولات ال جی و سامسونگ به هیچ وجه در بازار شیراز یافت نمی شود، ادامه می دهد: در حال حاضر بازار لوازم خانگی شیراز در یک سر در گمی به سر می برد.

 

وی می افزاید: متاسفانه مغازه‌دارانبا مشکلات متعددی مواجه هستند و بدهی زیاد و مشکل در تامین مالی و پرداخت اجاره بها باعث شده تا فعالان لوازم خانگی در شیراز با مشکل مواجه شوند.

وضعیت مغازه های لوازم خانگی مناسب نیست

یکی از مغازه داران لوازم خانگی شیراز هم در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت لوازم خانگی در شیراز به هیچ وجه مشخص نیست، می گوید: در شرایط فعلی تمام مردم همچنان مننتظرند تا ببینند در آینده چه اتفاقاتی قرار است در بازار لوازم خانگی رخ دهد و همین امر سبب شده تا افراد از خرید محصولات لوزام خانگی در شیراز دست بکشند.

قیمت بعضی از اجناس داخلی گران تر از خارجی ها شده است

وی می‌افزاید: قیمت محصولات لوازم خانگی داخلی وخارجی در روزهای گذشته افزایش یافت و این در حالی است که ممنوعیت ورود کالاهای خارجی و داخلی باعث شده تا مردم از خرید اجناس لوزام خانگی در بازار فعلا دست بکشند.

وی با بیان اینکه هنوز نمی توان در رابطه با کیفیت محصولات داخلی به صورت 100 درصدی صحبت کنیم می افزاید: ذکر این نکته ضروری است که محصولات لوازم خانگی داخلی هنوز امتحانش را پس نداده است که بتوان درباره در رابطه آن به طور قطع ویقین صحبت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار