«سید مجید ارجمند»،در جمع خبرنگاران از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۹۹ بیمار جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۲۹ هزار و ۳۰۷ نفر برشمرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 11 October 2021

تابناک فارس هب نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (دوشنبه ۱۹ مهر) در جمع خبرنگاران از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۹۹ بیمار جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۲۹ هزار و ۳۰۷ نفر برشمرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تعداد بستری ها در بیمارستان پیمانیه جهرم به ۳۴ نفر رسیده است، بیان کرد: از این تعداد، ۲۹ بیمار در بخش عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۸۹ هزار و ۴۳۶ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

ارجمند همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر ۲۷ هزار و ۹۰۰ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم همچنین، شمار بیماران در قرنطینه را هزار و ۵۱ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی اذعان کرد: همچنین هشت بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه خوشبختانه کرونا امروز تلفاتی را به همراه نداشته است، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر به ۲۷۴ نفر رسیده است.

برچسب ها: کروتا ، چهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار