معاون آموزشی وزیر علوم گفت: به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تاکید کردیم باید از ۱۵ آبان برنامه‌های خود را برای شروع حضوری کلاس‌ها انجام بدهند. اما این‌گونه نیست که تمام دانشگاه‌ها ملزم به آموزش حضوری از نیمه آبان باشند.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 12 October 2021

به گزارش تابناک فارس: خاکی صدیق افزود: دانشگاه‌ها به دلیل مسائلی از جمله خوابگاه و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امکان بازگشایی حضوری و آغاز آموزش حضوری دانشجویان از ۱۵ آبان ماه را ندارند.

اعلام تاریخ آموزش حضوری دانشجویان از ۱۵مهرماه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ۱۵ آبان ماه برای دانشجویان کارشناسی به منزله الزام آموزش حضوری نیست بلکه دانشگاه‌ها ازاین تاریخ می‌توانند در جهت بازگشایی برنامه‌ریزی کنند.

تا موقعی که دانشجویان دو دوز از واکسن کرونا را نزده باشند، حضورشان در دانشگاه‌ها مشروط است و تزریق دو دوز واکسن برای حضور در دانشگاه‌ها اجباری است و دانشجویانی که واکسن نزنند نمی‌توانند به صورت حضوری در محیط دانشگاه حاضر شوند.

او ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند از این تاریخ برنامه‌ریزی‌های خود در راستای مصوبه ستاد کرونا را اجرایی و سازوکارهای آموزش حضوری خود را اعلام کنند.

برچسب ها: کرونا ، دانشگاه ، 15 آبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار