رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: وزیر جهاد کشاورزی پیش از هفتمین سفر استانی رئیس جمهور، امروز چهارشنبه بیست و یکم مهرماه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و توسط احمد طمراسی رئیس این سازمان مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 13 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایانا: علیرضا واحدی پور تصریح کرد: سید جواد ساداتی‌نژاد در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان های خفر، جهرم، زرین دشت، داراب، فسا و سروستان عزیمت می کند.

به گفته وی؛ دیدار با مردم، بازدید از طرح ها و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های این سفر است.

واحدی پور با اشاره به اینکه وزیر جهاد کشاورزی تا پایان روز پنج شنبه بیست و دوم مهرماه در استان فارس حضور دارد، ابراز کرد: سفر وزیر در روز اول با بازدید از پروژه های بخش کشاورزی شهرستان خفر آغاز می شود و با حضور در شهرستان سروستان و در نهایت شورای اداری استان فارس در روز دوم پایان می یابد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: در این سفر محمد مهدی برومندی معاون وزیرجهاد کشاورزی در امور باغبانی، علیرضا مهاجر معاون امور زراعت، شاهپور علائی مقدم رئیس سازمان امور عشایر ایران، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و محمدعلی نصیری مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست، ساداتی نژاد را همراهی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار