امام جمعه شهرپیر از توابع شهرستان زرین دشت فارس گفت:زرین دشت سالهاست که با مشکلات جاده ای و آب دست و پنجه نرم می‌کند و مردم بسیار در رنج و زحمت هستند.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 14 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت الاسلام سید عبدالله مومنی تبار پنجشنبه در جلسه ای که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در زرین دشت تشکیل شد افزود: جاده های مواصلاتی جهرم به زرین دشت و زرین دشت به داراب و همچنین گردنه منتهی به حاج آباد از مهمترین مشکلات این منطقه است و سالیانه افراد زیادی در این جاده ها کشته و مصدوم می‌شوند.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از عمده مشکلات زرین دشت اشتغال و بیکاری جوانان است که سبب مشکلات اجتماعی و گاه مهاجرت شده است.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در ابتدای این سفر به زرین دشت مورد استقبال مردم و مسئولین شهرستان قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای شهرپیر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه این سفر وزیر جهاد کشاورزی از شهرک گلخانه ای فجر ایزدخواست بازدید کرد و قول مساعدت در جهت بهره برداری سریع این مجموعه در آینده نزدیک داد.
این شهرک گلخانه ای به مساحت ۱۲۰ هکتار و با ظرفیت ۱۰۰۰ شغل در حال احداث است.

همچنین وی از کارگاه تولید تراکلود(دستگاه ساخته شده از ترکیب تراکتور و لودر) بازدید کرد.

این کارگاه قادر است سالانه ۵۰ دستگاه از این محصول تولید کند که در حال حاضر ۵ نفر نیز در این کارگاه مشغول فعالیت بوده و در صورت تامین مالی و پرداخت تسهیلات بانکی قادر است ۳۰ نفر را مشغول به فعالیت کند.

سید جواد ساداتی نژاد همچنین در جلسه شورای اداری شهرستان زرین دشت حاضر شد.

زرین دشت از شهرستان های جنوب شرقی استان فارس است.



برچسب ها: زرین دشت ، کمبود آب ، جاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار