ارجمند گفت: با ابتلای ۱۲۰ بیمار جدید به کرونا، شمار مبتلایان در جهرم و خفر به ۲۹ هزار و ۶۸۳ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 15 October 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (جمعه ۲۳ مهر) به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان جهرم و خفر و گفت: امروز شاهد شناسایی ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا بوده ایم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، اذعان کرد: در مجموع تعداد ۲۹ هزار و ۶۸۳ نفر در شهرستان های جهرم و خفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

ارجمند همچنین تعداد کل نمونه های گرفته شده تا کنون را ۹۰ هزار و ۴۶۸ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند.

 

وی به بیماران مبتلا به کرونا که در قرنطینه در حال سپری کردن دوران بیماری خود هستند، اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آنها ۹۹۹ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین به آمار بهبودیافتگان کرونایی نیز اشاره کرد و عنوان داشت: شمار بهبود یافته های مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز تا کنون به ۲۸ هزار و ۳۲۴ نفر رسیده است.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۴۲ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، ۳۵ بیمار در بخش های عمومی و هفت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند اظهار داشت: همچنین امروز تعداد ۴۲ بیمار جدید به شمار بیماران بستری در بیمارستان پیمانیه افزوده شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به شمار جان باختگان کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر اشاره کرد که تعداد آنها از ابتدا تا کنون به ۲۷۸ نفر رسیده است.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار