مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بیماری کووید ۱۹ در ۴۸ساعت گذشته در شهرستان فسا،جان ۴ نفر دیگر از مبتلایان به این بیماری را گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 17 October 2021

صادق مهدوی نیا  اعلام کرد: در این مدت تعداد ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: سن فوتی های ۴۸ ساعت گذشته در فسا؛ یک آقای ۴۶ساله( بدون بیماری زمینه ای و واکسن نزده)، یک آقای ۷۷ساله( بدون بیماری زمینه ای و واکسن نزده)، یک خانم ۷۴ساله( با بیماری زمینه ای و واکسن نزده) و یک خانم ۷۶ساله با بیماری زمینه ای و واکسن زده که در بیمارستان نمازی شیراز بستری و فوت شده بود که با توجه به پرونده سلامت جزو آمار فسا می باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در روزهای اخیر میزان مراجعات به درمانگاه ویژه کرونا و همچنین میزان موارد بستری در اثر بیماری کرونا در این شهرستان افزایش داشته است.

مهدوی نیا اضافه کرد:با توجه به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از همشهریان گرامی بالای ۱۲ سال دعوت بعمل می آید قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، بر علیه کرونا واکسینه شوند.

وی ادامه داد:رنگ شهرستان زرد و خطر_متوسط و بسیار شکننده می باشد و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

مهدوی نیا از مردم خواست که از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری نمایید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار