سرمربی فجرسپاسی در مورد اینکه فجر همواره ستاره های بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است گفت: همه فجر را با این خصوصیت می‌شناسند. به دنبال آن هستیم تا همچون سالیان گذشته فجر را به عنوان یک کارخانه ستاره ساز معرفی کنیم و بازیکنانی که به این تیم می آیند در نهایت بتوانند به تیم های بزرگ کشور راه یابند و در ادامه در تیم ملی حضور داشته باشند و لژیونر
کد خبر: ۱۰۰۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 18 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایلنا: علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز در مورد حضور این تیم بعد از 8 سال در لیگ برتر گفت: شرایط لیگ یک بسیار سخت است و خدا رو شاکر هستم ما بعد از 8 سال تمامی این سختی ها را پشت سر گذاشتیم و حالا در لیگ برتر حضور داریم. ولی از وقتی که مسابقات تمام شد به غیر از مدیرکل و هیات فوتبال کسی جویای حال ما و تیم نشده و همه رفتند به دنبال کار خود و بعد از قهرمانی و گرفتن عکس ها دیگر ما کسی را ندیدیم و تنها یک هفته بعد از صعود، ما مجدد به دنبال رفع و رجوع مشکلاتی بودیم که همراه تیم بود.

وی در مورد وضعیت فجرسپاسی در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: وضعیت فجرسپاسی همیشه جوری است که نمی‌توانیم بازیکنان را با قراردادهای بالا و نجومی به خدمت بگیریم. از طرفی علیرغم این که می‌توانستیم بازیکنان خود را حفظ کنیم اما 4 بازیکن کلیدی ما از جمع ما جداشدند‌. وقتی قرارداد بازیکنی به پایان می رسد و باشگاه وضعیت آنها را مشخص نمی کند بازیکن مجبور است در خصوص آینده خود تصمیم بگیرد و همین موضوع باعث جدایی برخی از بازیکنان شد.

سرمربی فجرسپاسی خاطرنشان کرد: الحمدالله موفق شدیم در این میان چند بازیکن خوب لیگ برتری را به تیم اضافه کنیم. تیم جوان همدل و یکدست در اختیار داریم هرچند در برخی از پست ها هنوز مشکل داریم و باید بیشتر تلاش کنیم و اگر شد بازیکنانی را به خدمت بگیریم. برخی از بازیکنان نیز در لیست من وجود داشتند که به دلیل مسایل مالی باشگاه نتوانست آنها را جذب کند. همچنین من یک لیست از بازیکنان سرباز و بازیکنان آزاد نیز به باشگاه ارائه دادم اما به خاطر مبلغ بالایی که درخواست کردن با آنها به توافق نرسیدیم و برخی از بازیکنان برای خدمت سربازی مبلغ نجومی می‌خواستند.

کلانتری در خصوص هدف فجرسپاسی در مسابقات لیگ برتر گفت: ما ذره ای به فکر کم کاری و جدا شدن نیستیم. اکنون تیم ما هدف دارد و به دنبال آن هستیم تا به ثبات برسیم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. ما به خوبی از سختی ماموریت خود آگاه هستیم اما می خواهیم شایستگی های خود را به همه ثابت کنیم و این موضوع برای من بسیار مهم است تا فجر را به عنوان یک پدیده در لیگ برتر معرفی کنیم.

وی در مورد اینکه فجر همواره ستاره های بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است گفت: همه فجر را با این خصوصیت می‌شناسند. به دنبال آن هستیم تا همچون سالیان گذشته فجر را به عنوان یک کارخانه ستاره ساز معرفی کنیم و بازیکنانی که به این تیم می آیند در نهایت بتوانند به تیم های بزرگ کشور راه یابند و در ادامه در تیم ملی حضور داشته باشند و لژیونر شوند.

سرمربی فجر در مورد مشکلات این تیم برای میزبان در شیراز بیان کرد: ما مشکلات بزرگی را برای میزبانی در شیراز به همراه داریم. قول هایی را به ما داده اند و قرار شده است چمن ورزشگاه حافظیه را درست کنند تا ما بتوانیم از امتیاز میزبانی خود بهره کافی را ببریم و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد. همچنین ورزشگاه پارس نیز قرار است برای حضور در مسابقات لیگ برتر به زودی تجهیز شود تا انشاءالله ما بتوانیم برای مسابقات لیگ برتر از دو ورزشگاه بهره ببریم.

کلانتری در مورد بازی حساس این تیم در هفته نخست برابر نساجی مازندارن اظهار داشت: نساجی تیم خوب و ریشه داری است. به هر حال در هفته های نخست تیم ها شناخت کافی از همدیگر ندارند و تیم ها هنوز شکل واقعی به خود نگرفته اند و باید تا هفته سوم و چهارم صبر کنیم تا بتوانیم در مورد تیم ها قضاوت کنیم. ما به دنبال آن هستیم تا از هفته اول بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و در ادامه به ثبات برسیم.

سرمربی فجرسپاسی در انتها خاطرنشان کرد: فوتبال شیراز بازیکنان و مربیان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و حالا که بعد از 8 سال فجر لیگ برتری شده است خیلی دوست داشتیم تا مسوولین استانی به این تیم و بهبود بخشیدن شرایط کمک کنند. خیلی دوست داشتیم تا یکی از مسوولین فقط در تمرینات ما حاضر شود و به بازیکن و کادر فنی فقط روحیه دهد اما این اتفاق رخ نداد ولی همیشه لطف خدا و شهید سپاسی شامل حال ما بوده است و تمام مجموعه فجر از بازیکنان تا کادر فنی همدل هستیم تا با همه سختی ها و جنگ نابرابری که در پیش رو داریم بتوانیم نتایج خوبی راکسب کنیم و دل هواداران و مردم شیراز را شاد کنیم. کار سخت و طاقت فرسایی را در پیش داریم و هواداران باید در هر شرایطی در کنار تیم باشند و صبر و حوصله به خرج دهن. اگر تیم در مقطعی نتیجه نگرفت جای ناامید شدن بهتر است حامی بازیکنان و تیم باشند. سال اول حضور ما در لیگ بعد از چندین سال غیبت است و امیدوار هستیم از ما حمایت شود چرا که در کنار هم بودن ما می‌تواند رمز موفقیت ما باشد تا بتوانیم تیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار