فرمانده انتظامی استان فارس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: ۳ نفر از کسبه مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 18 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان‌های این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این رابطه موفق شدند ۲ سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار، ۲ همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور شیراز-اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۲ قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی ۴ سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس هستند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آن‌ها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

او گفت: در این خصوص ۳ نفر از کسبه محل به علت تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سردار حبیبی به همراه جمعی از معاونان جهت عیادت و پیگیری مراحل درمان ۳ کسبه مجروح به بیمارستان مراجعه کردند که حال هر ۳ نر آن ها خوب است.

برچسب ها: سارق ، طلا فروشی ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار