رئیس کل دادگستری فارس و دادستان عمومی و انقلاب شیراز در محلات آسیب پذیر و حاشیه شیراز حاضر شدند.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 19 October 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: پس از نشست رئیس کل دادگستری استان فارس با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد و یاوران شورا در محلات شیراز و اعتراض به عدم توجه مسئولین به محلات آسیب پذیر شهر شیراز، رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز از نزدیک مشکلات مناطق مهدی آباد و سلطان آباد در حاشیه شهر شیراز را بررسی کردند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن ابراز تأسف از عدم توجه به مذکور گفت: لازم است مدیریت‌های مرتبط با خدمات رسانی به این مناطق در اسرع وقت نسبت به حل معضلات اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه رها شدن فاضلاب شهری و صنعتی در این مناطق علاوه بر به خطر افتادن سلامت و بهداشت ساکنین مناطق جنوب شهر وجهه نامطلوبی را از شهر شیراز به مسافران منتقل می‌کند گفت: رها شدن فاضلاب شهری و صنعتی نشانه عدم مدیریت مناسب در کنترل روان آب‌های آلوده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس به دادستان شیراز تأکید کرد: موضوع رها شدن فاضلاب در این مناطق در اولویت پیگیری کارگروه حقوق عامه قرار گیرد و مسئولان مرتبط به صورت هفتگی گزارش عملکرد خود نسبت به رفع مشکلات را به دادستانی ارائه نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از فاضلاب و پسماندهای خانگی و صنعتی مناطق جنوب شیراز گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشستی با حضور مسئولین مرتبط تشکیل خواهیم داد و مطالبه گری جدی در این خصوص انجام خواهد شد.

مصطفی بحرینی با بیان اینکه کلیه جوانب باید با حضور مسئولین متولی سنجیده شود گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به کارخانجات و صنایعی است که فعالیت آنان آلایندگی‌هایی در پی دارد.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر مسئولان قضائی، مدیر کل سازمان بازرسی استان، مدیرکل محیط زیست، معاونین شهرداری شیراز و شهرداران مناطق مربوطه، عضو شورای شهر شیراز و مدیر آبفای شیراز نیز حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار