استاندارفارس زیربنای پیش‌بینی شده برای این مجموعه ورزشی را ۲۰هزار مترمربع خواند و توضیح داد: این پروژه با اعتباری که برای آغاز آن در نظر گرفته شده است به زودی گلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 21 October 2021

تابناک فارس به نقل از برنا: دکتر محمد هادی ایمانیه در سفر به شهرستان کازرون و بازدید از پروژه های این منطقه با اشاره به اینکه مرکز درمان‌ بستر ، «بالاده» در سال جاری تکمیل خواهد شد اظهار امیدواری کرد این مجموعه درمانی با پیگیری‌های صورت‌گرفته تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس درباره تامین آب کشاورزی و شرب شهر خشت، گفت: باتوجه به اینکه بخشی از آب منطقه «خشت» و «کنارتخته» به سمت استان بوشهر روانه می‌شود درصد هستیم با جلب موافقت وزارت نیرو و مسوولان استان همجوار، آب مورد نیاز استان بوشهر از طریق احداث آب‌ شیرین‌کن و سد‌های جدید این استان تامین گردد تا منطقه خشت و کنارتخته از آبرسانی به استان بوشهر معاف گردد.
استاندار فارس بیان کرد: ضروری است جاده خشت – وحدتیه جهت کاهش فاصله خشت تا گناوه با همکاری وزارت راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری رسد؛ همچنین با افزایش اعتبارات تونل محرم و راه‌های دسترسی از سمت غرب و شرق به منظور کاهش ۲۲ کیلومتری فاصله کازرون-بوشهر به زودی به بهره برداری می رسد.
دکتر ایمانیه همچنین در ادامه به وضعیت تونل مقاومت اشاره کرد و ادامه داد: این مسیر میانبری از تنگه ابوالحیات به سوی کازرون خواهد بود که تکمیل، طراحی وشروع عملیات اجرایی آن با جدیت در دست رسیدگی است.
نماینده عالی دولت در استان فارس عنوان کرد: با موافقت راه و‌ شهرسازی برای اعطای ۱۰ هکتار زمین به‌منظور ایجاد ورزشگاه دوم کازرون به اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام شده است. این ورزشگاه شامل زمین فوتبال روباز و سالن‌های سرپوشیده برای ورزش‌های جانبی خواهد بود.
وی زیربنای پیش‌بینی شده برای این مجموعه ورزشی را ۲۰هزار مترمربع خواند و توضیح داد: این پروژه با اعتباری که برای آغاز آن در نظر گرفته شده است به زودی گلنگ‌زنی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار