رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید خودرو سواری با کامیون در کمربندی سلطان آباد باعث مرگ آنی راننده و سرنشین جوان خودرو شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 23 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر وقوع حادثه رانندگی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸ و گروه امداد و نجات تصادفات این سازمان را به کمربندی سلطان آباد، رهسپار کرد.

او افزود: با توجه به گزارش این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر بزرگراه درحال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

قانع ادامه داد: شدت تصادف به قدری بود که قسمت جلوی خودرو پراید تا وسط اتاقک آن کاملا متلاشی شد و راننده و سرنشین آن که خانم و آقایی حدودا ۲۵ ساله بودند در میان آهن پاره‌های خودرو گرفتارشدند.

این مسئوب تصریح کرد: باتوجه به وخیم بودن حال سرنشینان خودرو سواری، آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله همزمان با ایمن کردن محل حادثه، به یاری این افراد شتافتند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی، هر دو نفر را از میان اتاقک متلاشی شده، بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه فوت هر دو نفر در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه رانندگی، مورد تائید قرار گرفت.

علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور در دست بررسی است.

برچسب ها: تصادف ، کامیون ، پراید ، کشته
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار