معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز از ورود روند تحقیقات پرونده فساد در شرکت عمران صدرا به مراحل جدید پس از دستگیری متهمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 23 October 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در پرونده شرکت عمران صدرا 9 تن از جمله 3 مسئول و 6 تن از مرتبطان با معاملات احضار و با قرار تأمین قانونی در بازداشت هستند، اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و پس از بررسی اتهام تبانی‌های صورت گرفته در معاملات تحقیقات دادسرا وارد ابعاد جدیدی از جرائم از جمله ارتشاء شده است.

معاون دادستان شیراز گفت: تحقیقات در پرونده مذکور در شعبه ویژه دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تکمیل است و جوسازی افراد در فضای مجازی هیچ تأثیری در اراده مقام قضایی در رسیدگی قاطع به پرونده های فساد نخواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: اعلام اسامی افراد مطابق قانون تا پیش از صدور و قطعیت حکم ممنوع است و افرادی که اقدام به انتشار اطلاعاتی از جمله ذکر اسامی در مورد پرونده‌های قضایی می‌کنند مطابق قانون مجرم شناخته می‌شوند.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: تلاش هدفمند برخی افراد در جهت حمایت از متهمان فساد تأمل برانگیز است و این موضوع نیز می‌تواند از سوی مقام قضایی مورد بررسی، تحقیق و پیگیری قضایی قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار