فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۴ قاچاقچی در نی ریز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 23 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی قطرویه شهرستان نی ریز با همکاری عوامل یگان تکاوری در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده مشکوک و در بازرسی از آن موفق شدند مقدار تقریبی ۴۹۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف تریلر جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.

او افزود: ماموران انتظامی آن شهرستان در عملیات دیگری هنگام گشت زنی در محور قطرویه _ سیرجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ نوک مدادی و یک دستگاه خودرو سواری زانتیا که با سرعت زیاد به سمت قطرویه در حرکت بوده مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: راننده هر ۲ خودرو ضمن بی توجهی به دستور ایست اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز خودرو‌ها و شلیک تیر به سمت لاستیک آن‌ها در نهایت خودرو زانتیا متوقف و سواری پژو ۴۰۵ متواری شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو زانتیا مقدار ۱۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد، گفت: در مجموع طی این ۲ عملیات ضمن شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر در بازرسی به عمل آمده از خودرو‌ها ۶۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۴ متهم را در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: شناسایی و توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متواری در دست اقدام بوده و لازم است شهروندان به منظور تامین امنیت با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار