مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بیماری کووید ۱۹در شهرستان فسا، جان ۲۷ نفر را در مهر ۱۴۰۰ گرفت و تعداد کل قربانیان خود را به ۳۸۰ نفر در این شهرستان رساند.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 25 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: برپایه مطلب دریافتی، صادق مهدوی‌نیا، دوشنبه اظهار داشت: سرعت واکسیناسیون در مهرماه در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده است و طبق آمار در این ماه، ۳۹ هزار و ۱۶۷ نفر از همشهریان دز اول واکسن و ۴۷ هزرا و ۴۴ نفر دز دوم واکسن را دریافت کرده اند و در مهرماه ۸۶ هزار و ۲۱۱ دز واکسن تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا پایان مهر۱۴۰۰ تعداد ۲۳هزار و ۱۴۱ مبتلا به این بیماری شناسایی شدند که از این تعداد ۲۱ هزار و ۸۸۲ نفر بهبودی قطعی یافتند.

مهدوی نیا گفت: در شهرستان فسا ۱۳ ۶ هزار و ۸۲۳ هزار دز اول واکسن را دریافت کرده اندو ۸۶ هزار و ۵۲۰ نفر نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مدارس فسا همچنان تعطیل خواهد ماند

صادق مهدوی نیا گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونای کشور و تاکید بر اجرای آن مصوبه در ستاد کرونای شهرستان فسا، آموزش حضوری همه مقاطع تحصیلی در این شهرستان، بجز پایه اول ابتدایی و دروس عملی کار و دانش تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ تعطیل خواهد بود.

وی بیان کرد: اقتضای شرایط شهرستان و مصوبات ستاد کرونای کشور تصمیم گیری خواهد شد.

مهدوی نیا اضافه کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، از شنبه یکم آبان ماه ۱۴۰۰ رنگ شهرستان فسا با توجه به میزان بروز ویروس و افزایش میزان موارد بستری به رنگ نارنجی تغییر یافت و نگرانی ها را برای بروز موج ششم بیشتر کرده است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار