موحد گفت: با فوت یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم، شمار قربانیان ناشی از این بیماری در جهرم و خفر به ۲۸۰ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 26 October 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جواد موحد»، امروز (سه شنبه ۴ آبان) به آخرین وضعیت بیمار کرونا در شهرستان جهرم و خفر اشاره کرد و گفت: امروز ۱۴۳ مورد ابتلای جدید به کرونا از سوی شهروندان جهرمی و خفری شناسایی شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این در حالی است که شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع تا کنون در این ۲ شهرستان به ۳۰ هزار و ۴۷۶ نفر افزایش یافته است.

 

وی با نگاهی به وضعیت بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم و روند پذیرش و درمان بیماران کرونایی اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان پیمانیه جهرم اکنون به ۵۰ نفر رسیده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: از این تعداد بیمار، ۴۵ نفر در بخش عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو، بستری بوده و روند درمان خود را سپری می کنند.

 

موحد با اشاره به اینکه روز گذشته تعداد ۴۸۳ بیمار در درمانگاهه ای کرونای جهرم ویزیت شدند، گفت: ۴۳ درصد نمونه ها مثبت شده است.

 

وی همچنین به شمار بیماران بهبود یافته از کرونا که از قرنطینه و یا ایزوله خانگی خارج شده اند نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از بیش از ۳۰ هزار بیمار کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر تعداد ۲۹ هزار و ۲۳۰ بیمار تا کنون بهبود یافته اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد کل بیماران موجود در قرنطینه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این بیماران نیز که ۸۸۴ نفر هستند تحت نظر پزشکان در منزل مشغول به سپری کردن روند درمان خود هستند.

 

وی با اشاره به تعداد نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر نیز گفت: در حال حاضر تعداد ۹۳هزار و ۳۸ نمونه از بیماران گرفته شده که بیش از نیمی از آن مثبت بوده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان عنوان کرد: با فوت یک خانم ۸۱ ساله جهرمی، شمار جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۲۸۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار