شهر شیراز پر از نقاط دیدنی و عجیب است و به هر نقطه این شهر سفر کنید با غذاهای خوشمزه و خوش‌طعم مواجه خواهید شد، در این گزارش به معرفی پنج غذای خوشمزه و سنتی شهر شیراز از قبیل کلم پلو، شکر پلو، دوپیازه آلو، یخنی نخود و آش سبزی پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 28 October 2021

شهر شیراز به دلیل دارا بودن قدمت تاریخی و فرهنگ غنی یکی از قطب‌های گردشگری کشور است که سالیانه گردشگران فراوانی از سراسر کشور و جهان برای تماشای مکان‌های دیدنی آن عازم این شهر می‌شوند.

این شهر تاریخی علاوه بر مکان های تاریخی و تفریحی زیادی که دارد، غذاهای سنتی فراوانی را نیز دارد که در سفر به آن باید حتماً آن‌ها را تجربه کنید و مزه کردن غذاهای محلی شیراز، یکی از تجربه‌های دلچسبی است که به‌هیچ‌وجه نباید در سفر به این شهر آن را از دست بدهید.

در این گزارش به معرفی چند غذای سنتی و محلی مشهور شهر شیراز از قبیل کلم پلو، شکر پلو، دوپیازه آلو، یخنی نخود و آش سبزی پرداخته‌ایم که در صورت خرید بلیط هواپیمای تهران شیراز و سفر به این شهر باید حتماً آن‌ها را امتحان نمایید.

پس اگر قصد یک سفر خوب و خاطره انگیز به همراه خانواده یا دوستان خود به یکی از شهرهای ایران را دارید، شهر شیراز بهترین گزینه برای سفر است،


۱. کلم پلو شیرازی

396     <div class=

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار