روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به استقرار ۲۹۶ جایگاه سوخت در این استان اعلام کرد: همه این جایگاه‌ها، هم اینک فعال هستند و به مدار خدمات‌رسانی بازگشته‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 29 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مدیر روابط عمومی این شرکت روز جمعه اعلام کرد: اکنون در اکثر جایگاه‌های فارس، سوخت با ۲ نرخ (سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومانی و آزاد سه هزار تومانی) توزیع می‌شود.
محمدهادی غلامی افزود: با تلاش همکاران در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس، همه جایگاه‌ها در استان در ۲۴ ساعت آینده، سوخت دونرخی عرضه خواهند کرد.

پیش‌از این، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس روز پنجشنبه در بازدید استاندار از این شرکت با ارائه گزارشی از روند راه اندازی مجدد جایگاه‌های استان گفت: تا ظهر پنجشنبه بیش از ۹۰ درصد از جایگاه‌های استان فعال شده و در حال ارائه سوخت‌رسانی به مردم استان هستند.
اسداله طاهری افزود: مشکلی در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استان وجود ندارد.
وی از تشکیل ۴۰ تیم تخصصی در این زمینه خبر داد و گفت: هماهنگی با مقامات استان و واحدهای صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات ونیروهای متخصص ،هماهنگی با مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل ونقل،آموزش نیروها ،راه اندازی کارگاه فعال سازی کارتخوان های سامانه هوشمند در ستاد و نواحی منطقه از جمله اقدامات موثر منطقه درفعال سازی مجدد جایگاه ها است.

به گزارش ایرنا، حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( ۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور به صورت آفلاین و با عرضه آزاد سوخت آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار