عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی برای کشوری مثل ایران قابل اعتماد نیست و ما چون تحت فشار های متعدد و تحریم های مختلف هستیم باید حفاظت های سخت گیرانه ای را انجام دهیم همینطور از دانشمندان خود نیز باید محافظت کنیم چرا که هر فردی که دارای پتانسیل خدمت باشد، اقدام به حذف فیزیکی می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 31 October 2021

تابنک فارس به نقل از خانه ملت: فریدون عباسی اظهار داشت: نتایج بازرسی‌های بازرسان آژانس بین المللی در بستری بارگزاری می‌شود که خبرگان مورد تایید آژانس به آن دسترسی دارند که عمدتاً ملیت غربی دارند بنا براین تاکید بر این است که همه جا مورد بازرسی رسمی قرار نگیرد.

وی افزود:باید این را در نظر داشته باشیم هر گونه اطلاعاتی از کشور خارج شود می تواند برای دشمنان ما مورد استفاده قرار گرفته و حاوی پیام هایی برای آنها باشد،و اتفاقی که برای نطنز افتاد رخ دهد،لذا باید در قسمت های حساس و تأسیسات حیاتی خود دائم تغییراتی ایجاد کنیم تا اطلاعات بازرسان به روز نباشد.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر نگوییم خود بازرسان جاسوس هستند اما بی شک از داده ها و اطلاعات آنها جاسوسان علیه کشورمان استفاده می کنند چرا که بسیاری از کارشناسان و کارکنان آژانس اتباع آمریکا و اسرائیل هستند یا توسط آنها تطمیع شده اند بر همین اساس ما نباید امنیت کشور را به اطلاعاتی که در آژانس ثبت می شود گره بزنیم.

وی تاکید کرد:آژانس بین المللی انرژی اتمی برای کشوری مثل ایران قابل اعتماد نیست و ما چون تحت فشار های متعدد و تحریم های مختلف هستیم باید حفاظت های سخت گیرانه ای را انجام دهیم همینطور از دانشمندان خود نیز باید محافظت کنیم چرا که هر فردی که دارای پتانسیل خدمت باشد، اقدام به حذف فیزیکی می کنند.

عباسی تصریح کرد:آژانس بین المللی انرژی اتمی و سایر مجامع بین المللی بر اساس مناسبات شکل گرفته در دنیا تحت نفوذ جریانات صهیونیستی،آمریکایی است و مقر آنها هم در کشور های غربی است و کنترل آن بر دست دستگاه های امنیتی غربی است و بیشترین کارمندان آن را هم همین کشورها تامین می کنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار