تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کشور برابر قشقایی شیراز به پیروزی رسید.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 01 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و قشقایی در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور در رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

این مسابقه، به میزبانی تیم ملوان بندرانزلی و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی این شهر، در ورزشگاه سردارجنگل رشت در هوای نیمه ابری و همچنان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

ملوان در نیمه اول این دیدار برتر از حریف خود ظاهر شد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد، اما در نهایت هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا این نیمه، با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

طی نیمه دوم نیز تیم ملوان بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۶۸ سجاد بازگیر بازیکن این تیم در محوطه جریمه قشقایی سرنگون شد که داور این دیدار، یک ضربه پنالتی به سود ملوانان اعلام وحمید کاظمی این ضربه را به گل تبدیل کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل برتری ملوان، تیم قشقایی با سرعت بخشیدن و یک بازی هجومی چند موقعیت مناسب گلزنی به خصوص در دقایق پایانی بدست آورد، اما مدافعان و دروازبان تیم ملوان مانع از گشوده شدن دروازه خود شدند تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را، مهدی جبرئیلی با کمک های حسین سلیمانی و مجتبی قاسمی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه ، حسین خیری و علی اصغر اعرابی از تیم فوتبال قشقایی شیراز و حسین کامیاب از ملوان، کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب رضا حیدری ، علیرضا خوش کفا، سجاد بازگیر(دقیقه ۷۳ محمدصادق بارانی)، محسن انبساطی (دقیقه ۸۷ مهران احمدی) ، حمید کاظمی ، محمد رستمی ، پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده (دقیقه ۶۰ پوریا غلامی)، حسین کامیاب (دقیقه ۸۷ امیرعباس حسنی)، وحید فارغ ، محمدرضا پورمحمد و با سرمربیگری مازیار زارع رو در روی قشقایی شیراز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال قشقایی شیراز با ترکیب فرزاد طیبی پور، حسین خیری ، مهدی داغر(دقیقه ۸۹ هادی خادم)، مرصاد فلاح نژاد (دقیقه ۸۹ مصدق دریس)، کیخسرو سیاهپور، افشین امیری (دقیقه ۷۴ روح اله صفویان پور)، امین جوادی مقدم، علی اصغر اعرابی، تورج آقایاری(دقیقه ۸۲ جعفر حسین پور)، میرمهدی قریشی، مجید تاجیک و با سرمربیگری مهدی رجب زاده مقابل ملوان قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم قشقایی شیراز با کسب ۶ امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب چهار امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار