عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: باید اقدام دولت برای پرداخت سهمیه بنزین جبرانی به مردم را به فال نیک گرفت چراکه گامی در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 01 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: فریدون عباسی دوانی با اشاره به در نظر گرفتن سهمیه بنزین برای جبران قطعی سامانه سوخت ازسوی دولت تا پایان ماه جاری، گفت: از آنجا که نخستین بار است که دولت برای پرداخت خسارت به مردم پیش قدم شده باید این مهم را اتفاق خوشایند دانست و به فال نیک گرفت البته این انتظار وجود دارد دولت در سایر موارد نیز هر جا خسارتی به مردم به دلیل سهل‌نگاری، غفلت و عدم مدیریت وارد کرده است، آن را جبران کند چراکه در این صورت اعتماد مردم به دولت جلب خواهد شد.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفظ سرمایه اجتماعی بسیار مهم است، افزود: قدرت نرم ما مردم هستند لذا مردم باید به دولت اطمینان کنند البته این اطمینان صرفا با پرداخت پول ایجاد نمی‌شود بلکه همین که اخبار کشور به موقع به آن‌ها داده شود و مردم در جریان مشکلات و وقایع قرار بگیرند در راستای ساختن کشور خود کمک و همراهی خواهند کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: شاید این سوال پیش آید که سهم افراد بدون خودرو از این سهمیه بنزین جبرانی چه می‌شود؟ باید گفت؛ آن‌ها نیز بهره‌ای از سیستم حمل و نقل کشور می‌برند البته وسیله نقلیه بسیاری از خودرودارها در جهت رفاه اجتماعی و ارائه خدمات عمومی به کار گرفته شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار