جلال رشیدی کوچی با اشاره به اینکه تفویض اختیار به مدیران استانی سبب افزایش بهره وری خواهد شد، افزود: در واقع مدیران استانی می توانند اولویت های مردم منطقه را مشخص کنند و سپس بر اساس آنها امور را پیگیری کنند اما مسئولان در وزارتخانه ها نمی توانند بر اساس واقعیت های میدانی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 01 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جلال رشیدی کوچی با تأکید بر اهمیت افزایش اختیارات استانداران، گفت: تمرکززدایی از تهران و تفویض اختیار به مدیران اجرایی استان ها موضوعی است که نمایندگان از مسئولان دولت دوازدهم نیز پیگیری کردند زیرا امری قابل تامل است.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این میان موضوع بودجه نیز باید از سوی مسئولان استان ها پیش بینی شود زیرا آنها اشراف بیشتری نسبت به مسائل دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه اعتبارات در پایتخت و بر اساس اعداد و ارقام غیرواقعی پیش بینی می شود و آنچه تخصیص می یابد با نیازها تطبیق ندارد که این امر حتی موجب اعتراض منتخبان ملت در بهارستان نیز شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تفویض اختیار به مدیران استانی سبب افزایش بهره وری خواهد شد، افزود: در واقع مدیران استانی می توانند اولویت های مردم منطقه را مشخص کنند و سپس بر اساس آنها امور را پیگیری کنند اما مسئولان در وزارتخانه ها نمی توانند بر اساس واقعیت های میدانی اقدام کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تحقق افزایش اختیار استانداران، گام بزرگی در توسعه و آبادانی کشور خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار