اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز دوشنبه دهم آبان با حضور در فرمانداری این شهرستان آیین سوگند را با حضور فرماندار شیراز برگزار کردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 02 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: روابط عمومی فرمانداری شیراز در این زمینه اعلام کرد:‌ در این مراسم، فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در قانون اساسی و نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور، به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شوراهای مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پایین دستی در بالندگی آنان برای توسعه منطقه دارند.
محمدرضا امیری اضافه کرد: بر اساس قانون، شورای شهرستان می‌تواند با ارائه طرح و برنامه به دستگاههای اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، در بهینه سازی تصمیمات نقش مهمی ایفا کند.

فرماندار شیراز افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان شیراز در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش پررنگ تر و مهمتری دارد که مسئولیت این شورا را افزایش می دهد.

سپس احکام اعضای جدید شورا را فرماندار شیراز ابلاغ کرد و هیئت رئیسه سنی شورا تشکیل و مراسم سوگند به ریاست سید ابراهیم حسینی رئیس سنی شورا با حضور ۶ عضو از مجموع ۸ عضو انجام شد.
در این نشست، رای گیری برای تعیین پنج جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انجام و"محمدتقی تذروی با ۶ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انتخاب شد.
همچنین علی اژدری با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، علی کاویانی با ۶ رأی به عنوان منشی اول، حسین شریفی مند با ۶ رای به عنوان منشی دوم و علی اصغر زارعی با ۶ رای به عنوان سخنگوی این دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز انتخاب شدند.

برچسب ها: شورای شهر ، شیراز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار