نماینده مردم شیراز و زرقان با بیان اینکه اولویت امروز کشور برای برون‌رفت از مشکلات به‌کارگیری نیروهای متخصص، توانمند و با انگیزه است، اظهار داشت: نباید فرصت کوتاه خدمت به مردم، محلی برای آزمون و خطای برخی مدیران ضعیف شود چراکه در دولت قبل این فرصت‌سوزی‌ها برای کشور مشکل ایجاد کرده و مردم از مدیران ناکارآمد خسته و گلایه‌مند هستند.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 02 November 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: جعفر قادری با بیان اینکه اولویت امروز کشور برای برون‌رفت از مشکلات به‌کارگیری نیروهای متخصص، توانمند و با انگیزه است، اظهار داشت: نباید فرصت کوتاه خدمت به مردم، محلی برای آزمون و خطای برخی مدیران ضعیف شود چراکه در دولت قبل این فرصت‌سوزی‌ها برای کشور مشکل ایجاد کرده و مردم از مدیران ناکارآمد خسته و گلایه‌مند هستند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: مردم با انگیزه و امید برای بهبود شرایط به دولت انقلابی رای داده‌اند و امروز وظیفه همه مدیران ارشد دولت است که با انتخاب درست و به‌موقع مدیران توانمند در جهت بازگرداندن اعتماد و امید به مردم‌گام‌های اساسی و مهم بردارند.

 

قادری با بیان اینکه مجلس با برنامه‌ریزی دقیق و ارتباط با نخبگان و وضع قوانین راهگشا به‌دنبال بهبود شرایط است، افزود: مدیران دولت انقلابی باید با رفتارهای عاقلانه در عزل و نصب‌های مدیریتی اقدام کنند و به‌دور از حاشیه مدیران توانمند را برای کمک به کشور به‌کار گیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: امروز کشور نیازمند اقدامات و مدیریت عاقلانه و جهادگونه و کارهای انقلابی و عاقلانه است، نباید باحضور برخی مدیران ضعیف در خدمت به مردم فرصت‌سوزی کرد. مجلس یازدهم با انگیزه است و برای بهبود شرایط در کنار مدیران توانمند برای بهبود شرایط اقدامات انقلابی کار خود را ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار