همتی گفت: واکسیناسیون دُز سوم کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال در فارس از ۱۳ آبان آغاز می شود و افرادی که چهار ماه از دُز دوم آنها گذشته باشد، می توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ 03 November 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرسول همتی»، امروز (پنج شنبه 12 آبان) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 480 هزار و 325 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 14 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 11 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 660 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 202 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی اعلام کرد: 466 هزار و 213 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس از ابتدا تاکنون از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی با اشاره به روند تزریق کرونا در فارس گفت: واکسیناسیون دُز سوم برای افراد بالای ۶۰ سال در فارس از 13 آبان آغاز می شود و در این مرحله، افرادی که دُز دوم واکسن های سینوفارم، بهارات و کوو ایران برکت خود را دریافت کرده اند و چهار ماه از دُز دوم آنها گذشته باشد، می توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

پایان پیام/664

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار