ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا کشوری چپاولگر و غارتگر است و جز این رفتارها هم نباید از چنین کشوری انتظار داشته باشیم، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم در این زمینه به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهد که حق هیچ‌گونه تعرضی به منافع ایران ندارند در غیر این صورت قطعاً پاسخی در خور دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 05 November 2021

 تابناک فارس به نقل از ایکنا: ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خلیج فارس برای دزدی نفت ایران و برخورد مقتدرانه نیروهای سپاه در برابر آن گفت: بارها در صحنه‌های مختلف با آمریکایی‌ها روبه‌رو شدیم و در تمام این صحنه‌ها، آمریکایی‌ها با اقتدار، شجاعت، غیرت و عظمت ملت ایران روبه‌رو شده و کاملاً به این موارد واقف شدند.

وی افزود: اتفاق روز چهارشنبه هم یکی از صحنه‌هایی بود که فرزندان ایران اسلامی در خلیج فارس و دریای عمان با حضور به موقع و مقتدرانه خودشان، ابهت نظام پوشالی آمریکا را دوباره شکستند و به همه دنیا ثابت کردند که آمریکایی‌ها شکست‌پذیرند و افسانه شکست‌ناپذیری آمریکا را در کل دنیا فروریختند.

عزیزی بیان کرد: در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی و غیره آمریکایی‌ها شاهد بودند که ایران اسلامی از تمامیت ارضی و منافع ملی و اقتدار و عظمتی که این ملت در طول ۴۳ سال خلق کردند، جانانه پاسداری می‌کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی‌ها یک اقدام بزدلانه، دزدانه و شرم‌آور انجام دادند و خوی و سرشت واقعی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که آمریکا همانی است که در طول سال‌ها ایران اسلامی به همه دنیا معرفی کرده است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا کشوری چپاولگر و غارتگر است و جز این رفتارها هم نباید از چنین کشوری انتظار داشته باشیم، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم در این زمینه به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهد که حق هیچ‌گونه تعرضی به منافع ایران ندارند در غیر این صورت قطعاً پاسخی در خور دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار