محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص تخصیص اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی، گفت: به منظور توسعه بخش کشاورزی یکی از مباحثی که باید مدنظر قرار بگیرد مکانیزاسیون است و برای تولید بیشتر باید از ادوات به‌روز کشاورزی استفاده شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 07 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص تخصیص اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی، گفت: به منظور توسعه بخش کشاورزی یکی از مباحثی که باید مدنظر قرار بگیرد مکانیزاسیون است و برای تولید بیشتر باید از ادوات به‌روز کشاورزی استفاده شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کمیسیون کشاورزی مجلس از ابتدای سال تا کنون، طی روزهای اخیر اعتباری بالغ بر 3 هزار و 300 میلیارد تومان به بانک کشاورزی در راستای تجهیز و توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی ابلاغ شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هفته گذشته نیز 700 میلیارد تومان به بانک کشاورزی برای ارائه خدمات مکانیزاسیون ابلاغ شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات مکانیزاسیون در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته شده است.

عسکری عنوان کرد: کشاورزانی که نسبت به خرید تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی تمایل دارند می‌توانند به بانک کشاورزی مراجعه و بانک موظف به ارائه خدمات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار