مدیر آموزش و پرورش جهرم حفظ سلامت دانش‌آموزان و کارکنان مدارس را لازم دانست و افزود: معلمان و دانش‌آموزانی مجوز ورود به مدارس را خواهند داشت که واکسن کرونا را دریافت کرده یا تست کرونا داده باشند.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 08 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مهدی نیک فر دوشنبه ۱۷ آبان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جهرم، گفت: این طرح باعث می‌شود که کُل امکانات مدرسه در اختیار دانش‌آموزان یک پایه قرار گیرد و مسئولین مدرسه با حجم کنترل شده‌تری از دانش‌آموزان مواجه شوند و از طرفی این مدل به نحوی پیش بینی شده که همه دروس امکان حضوری شدن را می‌یابند و زمان فعالیت حضوری دانش آموزان یک نوبت کامل خواهد بود.

وی افزود: پس از ارجاع موضوع بازگشایی مدارس به کمیته تخصصی، مدلی ارائه و نهایتاً توسط شورای آموزش و پرورش تضویب شد که در آن مدیر مدرسه باید امکان حضور دانش آموزان را حداقل برای یک روز در هفته فراهم آورد.

نیک‌فر با بیان اینکه بازگشایی حضوری مدارس متوسطه اول و ابتدایی به اول آذر ماه موکول شده است، گفت: مدارس کم‌جمعیت روستایی و دروس کارگاهی فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری فعالیت می‌کنند و مدارس پر جمعیت روستایی، پیش‌دبستانی‌ها، دوره اول ابتدایی و مدارس کم جمعیت غیر دولتی به صورت ترکیبی و گروه های کم تعداد دانش آموزی فعالیت آموزشی را دنبال خواهند کرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش جهرم گفت: مدارس متوسطه دوم می‌توانند مطابق مدل ارائه شده، فعالیت حضوری خود را آغاز کنند. همچنین سنجش توصیفی دانش آموزان ابتدایی و امتحانات دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش جهرم حفظ سلامت دانش‌آموزان و کارکنان مدارس را لازم دانست و افزود: معلمان و دانش‌آموزانی مجوز ورود به مدارس را خواهند داشت که واکسن کرونا را دریافت کرده یا تست کرونا داده باشند.

نیک‌فر رعایت دقیق دستورالعمل نسخه۰۶ بهداشتی توسط مدارس را الزامی دانست و گفت: با مدارسی که بر خلاف دستورالعمل ها فعالیت کنند مطابق قوانین عمل خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش جهرم گفت: در جلسه پنج‌شنبه ۱۳ آبان ماه، نحوه باز گشایی مدارس را به کمیته تخصصی ارجاع داده بود که در نهایت در جلسه شورا روز ۱۶آبان ماه تصویب شده است.

برچسب ها: بازگشایی ، مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار