دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط جنوب کشور در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 08 November 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط ویژه جنوب کشور از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه امسال در مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می شود .
احد فتوحی افزود: علاوه بر استان فارس، واحد‌های برگزیده صنایع کوچک از استان های بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
وی گفت: واحد‌های شرکت کننده در این نمایشگاه از یارانه ۸۰ درصدی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برخوردار شده اند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به حضور رایزنان بازگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های ترکمنستان، عراق، آفریقای جنوبی، سوریه در این نمایشگاه گفت: رییس و معاون دفتر همکاری‌های مشترک ایران و چین و هیات رییسه اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و انگلیس و ایران و ایتالیا نیز در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
فتوحی افزود: هیات‌های تجاری خارجی از کشور‌های عمان و آذربایجان و هیات‌های داخلی از استان‌های خوزستان، هرمزگان، البرز، مرکزی، کهکلویه و بویر احمد و بوشهر و هیات رییسه اتاق‌های اصناف مراکز استان‌های جنوبی از دیگر شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای توسعه بازار داخلی و خارجی، بازدید ویژه مسوولین استانی و کشوری از نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: علاوه برآن در مدت زمان برگزاری نمایشگاه نشست‌های مذاکرات تجاری B ۲ B با هدف بستن قرارداد‌های تبادل کالاو محصولات و فناوری در نظر گرفته شده است.
سومین دوره نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط ویژه جنوب کشور با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس توسط شرکت رویدادسازان توسعه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار