با مصوبه اخیر ستاد مرکزی مقابله با کرونا، افراد واکسینه نشده محدودیت‌های بیشتری برای استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر خواهند داشت.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 09 November 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد مرکزی مقابله با کرونا، افراد واکسینه نشده محدودیت‌های بیشتری برای استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر خواهند داشت و بر این اساس کسانی که واکسن نزده اند اجازه استفاده از این خدمات را ندارند؛ مگر تست پی سی آر منفی ۷۲ ساعته داشته باشند.
علی یزدانی افزود: با اجرای این طرح امکان کاهش محدودیت‌های فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد، بنابراین پذیرش مسافر با رعایت این مصوبه در اتوبوس‌ها تا ۸۰% ظرفیت بلا مانع خواهد بود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آغاز این طرح در فارس از هفته گذشته همچنین گفت: کارت واکسیناسیون مسافران حمل و نقل جاده‌ای که در حال حاضر به صورت بازرسی حضوری بررسی می‌شود از اول آذر ماه جاری با استعلام سیستمی نیز قابل کنترل خواهد بود.
یزدانی با یادآوری مجدد در خصوص عدم ارائه خدمات به افراد واکسینه نشده در پایانه‌های مسافربری استان فارس گفت: از مردم خواهشمندیم هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون در برابر کووید-۱۹ اقدام کنند.
گفتنی است هم استانی‌های عزیز می‌توانند شکایات خود را در زمینه عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حمل و نقل جاده‌ای با شماره تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ و یا با شماره تلفن مدیر مسئولی که در اتوبوس‌ها نصب است مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار