فرماندار شهرستان گراش خواستار برخورد قاطع با ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 11 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: مجید غلام پور فرماندار شهرستان گراش با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز درحریم رودخانه‌های مناطق روستایی گراش بر ضرورت پیشگیری و مقابله با بحران‌های فصل سرما تاکید کرد و گفت: اگر چه در شرایط خشکسالی به سر می‌بریم اما با وجود بارش‌های باران پاییزی سیلابی بخشداران و همه دهیاران آمادگی لازم برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

او بیان کرد: تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از محدود شهر و در روستاها بایداز سوی دهیاری‌ها رصد و برای برخورد با آن‌ها به مراجع ذی صلاح اعلام و از ادامه روند آن‌ها جلوگیری شود.

غلام پور با اشاره به اینکه نقش دهیاران در مدیریت روستایی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دهیاران به عنوان خط مقدم توسعه و آبادانی روستاها باید ظرفیت‌های روستای خود را شناسایی و از مشارکت مردم به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این مناطق بهره ببرند.

فرماندار شهرستان گراش توسعه روستاهای گراش را مستلزم رونق سرمایه گذاری و تولید دانست و ادامه داد: دهیاران با شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری و استفاده از تسهیلات دولتی باید حلقه‌های لازم توسعه اشتغال در روستاها و درآمد زایی برای روستاییان را فراهم کنند.

او با اشاره به اجرای عملیات مقاوم سازی در روستاهای شهرستان، افزود: نیاز است با توجه به افزایش اعتبارات و تسهیلات مقاوم سازی، دهیاران در زمینه مقاوم سازی مسکن روستایی اطلاع رسانی کرده و با بنیاد مسکن همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار