استاندار فارس گفت: با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های مسئول در استان باید به وظایف خود در قبال خیریه‌ها عمل کنند، افزود: برای رفع مشکلات باید دستگاه‌های ملی هم به خدمت خیریه‌ها در بیایند و کمک‌های لازم را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 11 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: دکتر محمدهادی ایمانیه پنج‌شنبه ۲۰ آبان در جلسه سازمان‌های مردم نهاد استان فارس با بیان اینکه مدیریت ارشد استان خود را موظف میداند که برای کم‌کردن دردهای مردم با سازمان های مردم نهاد همکاری داشته باشد، اظهار کرد: همه مشکلات مورد نظر سمن‌ها باید با اولویت بندی و دستگاه‌های مسئول مشخص شده و برای پیگیری در اختیار استانداری فارس قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های مسئول در استان باید به وظایف خود در قبال خیریه‌ها عمل کنند، افزود: برای رفع مشکلات باید دستگاه‌های ملی هم به خدمت خیریه‌ها در بیایند و کمک‌های لازم را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه تاسیس مرکز جامع بیماری‌های متابولیک یکی از نیازهای استان فارس برای ارائه خدمات مطلوب و متمرکز به بیماران است، ادامه داد: برای تاسیس این مرکز نیاز به یک قطعه زمین مناسب است که استانداری اقدام خواهد کرد و هزینه ساخت آنرا نیز با نگاه نیک اندیشانه خیرین تامین خواهیم کرد.

ایمانیه تصریح کرد که هیچ دستگاهی نباید در مسیر خدمت رسانی خیرین اخلال ایجاد کند و اگر مواردی از عدم همکاری وجود داشته باشد حتما باید اصلاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار