حجت الاسلام مصلی نژاد گفت: افراد داعیه دار ولایت نباید بگذارند فرمایشات رهبری بر زمین بماند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 13 November 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمد مصلی نژاد» در خطبه های نماز جمعه جهرم با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: این امام همام شرافت و امتیاز ویژه ای میان ائمه (ع) دارد چرا که والد آخرین ذخیره پروردگار عالم است.

 

خطیب جمعه موقت جهرم همچنین به سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در هفته آینده اشاره کرد و افزود: ذکر فضایل این 2 ستاره درخشان آسمان امامت در ویژه برنامه های مختلف انجام می شود.

 

وی با گرامی داشت روز بزرگداشت و نکوداشت علامه طباطبایی به تعبیر رهبری انقلاب در مورد ایشان که فقیه، حکیم و بزرگترین فیلسوف عصر ما بود، اشاره کرد و اظهار داشت: باید قدردان علمای راستین مکتب اهل بیت (ع) و معلمان حقیقی شیعیان باشیم.

 

حجت الاسلام مصلی نژاد ادامه داد: علامه طباطبایی از شخصیت های بسیار بزرگی است که در زمان حیات، قدرش میان مردم دانسته نشد.

 

وی در ادامه سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه با تاکید بر اطاعت پذیری از اهل بیت (ع) و ولایت فقیه، تصریح کرد: اگر اطاعت نباشد اظهار ولایت زبانی چندان سودی ندارد.

 

امام جمعه موقت جهرم ادامه داد: در عمل به فرمایشات و توصیه های رهبری همچون تاکید بر رفع آلام مردم، مسئله برجام، مسئله عدالت، فضای مجازی و... از سوی برخی مسوولان گذشته کاستی هایی دیده شد و متاسفانه به آن فرمایشات عمل نشد.

 

حجت الاسلام در بخش پایانی سخنان خود به بازگشایی حضوری مدارس اشاره کرد و بر عملی کردن سخنان رهبری انقلاب مبنی بر تربیت و پرورش دانش آموزان به ویژه سامان دهی مهدهای کودک و پرورش دینی تاکید کرد.

 

وی عنوان کرد: افراد داعیه دار ولایت نباید بگذارند فرمایشات رهبری بر زمین بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار