بشارت اضافه کرد: اگر مدیران، مجریان انقلابی، جهادی و مردمی باشند بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 13 November 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه فیروزآباد، با بیان اینکه آنچه به رفتار و اعمال ما ارزش می‌دهد نیت خالص است، اظهار داشت: خداوند مشتاق کارهای خالص بندگان مخلص است.

وی افزود: دولت اسلامی و انقلابی باید تلاش کند، فشارهای اقتصادی و معیشتی بر کسانی که درآمد ثابت و قدرت خرید بسیار ضعیف دارند را ترمیم کند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: آن چه در این مسیر بر توفیقات دولت می‌افزاید، گفتگوی صادقانه با مردم و ثبات بازار پول، سرمایه و کالا است.

بشارت اضافه کرد: اگر مدیران، مجریان انقلابی، جهادی و مردمی باشند بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

وی در بخش دیگری ثبات و امنیت در کشور عراق را بسیار مهم دانست و گفت: رخدادهای خونین جمعه پیش در کشتار معترضان و حمله پهپادی به منزل نخست‌وزیر این کشور، مشکوک و قابل تأمل است.

امام جمعه فیروزآباد همچنین با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و گرامی داشت این هفته بیان داشت: اگر انسان اهل مطالعه کتاب نباشد رشد و موفقیت او اندک می‌شود.

بشارت برترین و بهترین کتاب برای عموم مردم را قرآن‌مجید عنوان کرد و ابراز داشت: پاسخ تمام مسائل و نیازهای مادی و معنوی همه انسان‌ها در طول تاریخ در این کتاب آورده شده است.

وی خاطر نشان کرد: نهج البلاغه امیرالمومنین علی(ع) نیز خورشیدی است که در میان کتاب‌های بشری می‌درخشد و چقدر خوب است در هفته کتاب با اهدا کتاب‌های خوب به همنوعان در دانش و کمال آنان سهیم باشیم.

امام جمعه فیروزآباد در این هفته هم بار دیگر در خصوص رعایت جهت قبله هنگام نماز و دفن میت در گلزار شهدا و قبرستان عمومی این شهرستان تاکید و تصریح کرد: جهت قبله، ۲۰ تا ۳۰ درجه متمایل به سمت راست است که اگر رعایت نشود اشکال شرعی دارد و باید توسط شهرداری و شورای شهر در اعمال آن رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار