نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس درپایان یادآور شد:چرا که امروزه به طور متوسط هزینه یک واحد صرفه‌جویی، معادل ۴٠ درصد یک واحد تولید است زیرا با توجه به منابع مالی محدود کشور بهترین راه جبران گاز، صرفه‌جویی است و این در حالی که ۶٠ درصد اتلاف انرژی در دو وزارتخانه نفت و نیرو اتفاق می‌افتد و کمیسیون انرژی آمادگی کامل جهت حمایت از وزارت نفت را دارد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 14 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حسین حسین زاده در تشریح بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نفت و فرآورده های نفتی،گفت: عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی به همراه رئیس و اعضای کمیسیون و خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت از تأسیسات نفتی و گازی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نفت و فرآورده های نفتی (عسلویه) بازدید کرد و به نظارت میدانی پرداخت.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان در این بازدید ضمن بررسی روند تولید نفت و گاز، با پرسنل صنعت نفت در دو حوزه پیمانکاری و رسمی به گفتگو پرداختند که مقرر شد مشکلات آنان در کمیسیون انرژی بررسی و جلسه‌ای نیز به منظور رفع مشکلات پرسنل عملیاتی با حضور وزیر نفت برگزار شود.

وی ادامه داد: در جریان این بازدید جلسه‌ای هم با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت برگزار شدکه نمایندگان بر ضرورت توجه جدی به توسعه و نگهداشت صنعت نفت و گاز و اشتغالزایی برای بومیان تاکید کردند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: اگرچه طرح‌های بسیار خوبی در شرکت ملی نفت در حال پیگیری است، اما نکته‌ای که در این شرکت مغفول مانده پتانسیل صرفه‌جویی است.

وی درپایان یادآور شد:چرا که امروزه به طور متوسط هزینه یک واحد صرفه‌جویی، معادل ۴٠ درصد یک واحد تولید است زیرا با توجه به منابع مالی محدود کشور بهترین راه جبران گاز، صرفه‌جویی است و این در حالی که ۶٠ درصد اتلاف انرژی در دو وزارتخانه نفت و نیرو اتفاق می‌افتد و کمیسیون انرژی آمادگی کامل جهت حمایت از وزارت نفت را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار