در آستانه وفات حضرت معصومه(س) در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده که از روز دوشنبه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 14 November 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حضرت فاطمه معصومه(س) جایگاهی بسیار ارزشمند درمیان اهل بیت (ع) دارد به‌گونه‌ای که حضرت رضا(ع) درباره ایشان فرمود: «مَنْ زارَ الْمَعْصُومَهَ بِقُمْ کَمَنْ زارَنی؛ کسی که معصومه(س) را در قم زیارت کند، مانند آن است که مرا زیارت کرده است».

این حدیث و برخورداری از مقام شفاعت، نشان از جایگاه بسیار بالا و والای این بانوی کریمه در نزد خداوند دارد بنابراین گرامیداشت میلاد و تعزیت وفات ایشان امری مهم است که باید مورد توجه مسئولان فرهنگی و مذهبی قرار گیرد.

 

در همین راستا در آستانه وفات حضرت معصومه(س) در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شده که از روز دوشنبه برگزار می‌شود و تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

در نخستین برنامه که همراه با نماز مغرب و عشا در روز دوشنبه 24 آبان ماه برگزار می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی‌راد به سخنرانی می‌پردازد و محمد امیرپور مداحی و مرثیه‌سرایی برای این بانوی کریمه اهل بیت را بر عهده دارد.

در ادامه این برنامه‌ها روز سه‌شنبه 25 آبان‌ماه نیز همراه با نماز مغرب و عشاء دعای توسل و عزادارای در حرم مطهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود که این برنامه با مداحی محمد نوروزی همراه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار