مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا یکشنبه ۲۳ آبان اعلام کرد: بیماری کووید ۱۹ طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان فسا جان ۴نفر دیگر از مبتلایان را گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 14 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: صادق مهدوی نیا اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۸۱ بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند.

وی با اشاره به افزایش میزان مراجعات به درمانگاه کرونای شهرستان و افزایش تعداد بیماران بستری در اثر ابتلا به کرونا از مردم خواست تا تزریق دز سوم واکسن کرونا برای بیماران خاص، صعب العلاج و مبتلایان به سرطان را در ۴ ماه پس از نوبت دوم جدی بگیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: رنگ شهرستان نارنجی و پرخطر است و با توجه به اینکه شهرهای اطراف قرمز هستند، بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین، تلقیح واکسن کرونا و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

وی از افراد بالای ۱۲ سال درخواست کرد تا قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسینه شوند.

مهدوی نیا، بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دستها، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار