«مهدی شفیعیان»، در جلسه ای که به منظور اقناع سازی عمومی جهت سرعت بخشی به تزریق واکسن با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، جمعی از معتمدین شهر جهرم و خبرنگاران برگزار شد، گفت: عادی انگاری در واکسیناسیون و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شهرستان را به سمت شرایط بحرانی پیش می برد.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 15 November 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی شفیعیان»،در جلسه ای که به منظور اقناع سازی عمومی جهت سرعت بخشی به تزریق واکسن با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، جمعی از معتمدین شهر جهرم و خبرنگاران برگزار شد، گفت: عادی انگاری در واکسیناسیون و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شهرستان را به سمت شرایط بحرانی پیش می برد.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه بخش های «سیمکان» و «کردیان» با حدود ۹۰ درصد تزریق واکسن کرونا بیشترین استقبال را داشته اند، افزود: این در حالیست که در شهر جهرم و روستاهای بخش مرکزی میزان استقبال حدود ۷۰ درصد بوده و لازم است ترغیب به امر واکسیناسیون با جدیت ادامه یابد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تأکید کرد: تزریق دز سوم طبق برنامه اعلامی دانشگاه علوم پزشکی به ویژه برای سنین ۶۰ سال به بالا اهمیت شایانی دارد.

 

به گقته شفیعیان، میزان استقبال از تزریق واکسن در شهرستان به تفکیک هر سکونتگاه و محله شهری در حال استخراج بوده و تلاش می شود با استفاده ظرفیت بی نظیر معتمدین، شوراها و دهیاران بر سرعت آن افزوده شود تا به ایمنی بیشتری دست یابیم.

 

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از حضور کارمندانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده در ادارات ممانعت به عمل آورند.

فرماندار ویژه جهرم عنوان کرد: صاحبان واحد‌های صنفی نیز ضمن تزریق واکسن، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در دستور کار قرار داده و اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر این امر نظارت ویژه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه یگانه راهی که می‌شود از وضعیت انتشار ویروس پیشگیری کرد، واکسیناسیون است، اضافه کرد: تعداد موارد بستری پس از تزریق واکسن کرونا در جهرم به یک سوم رسیده است که کاهش تعداد موارد بستری در موج پنجم نسبت به سایر موج‌ها به دلیل واکسیناسیون بود.

برچسب ها: جهرم ، کرونا ، واکسن کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار