ارجمند از شناسایی ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در جهرم و خفر خبر داد و گفت: در مجموع شمار مبتلایان به این بیماری به ۳۲ هزار و ۳۲۸ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 16 November 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند» در جمع خبرنگاران از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۱۳۳ بیمار جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۳۲ هزار و ۳۲۸ نفر برشمرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: تا کنون ۹۹ هزار و ۱۷۱ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه غفلت و عادی انگاری باعث غلبه بیماری بر ما می شود، بیان کرد: هر زمان فکر کنیم، ویروس را شکست داده ایم و رعایت نکنیم، موجبات غلبه ویروس را مجدد فراهم می آوریم.

 

ارجمند همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۳۰ هزار و ۷۹۰ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، شمار بیماران در قرنطینه را هزار و ۱۶۶ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۵۲ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۴۶ بیمار در بخش های عمومی و ۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار