نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلوگیری از روند مذاکرات میان دو کشور بیانگر رویکرد مداخله جویانه و خصمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا است، ادامه داد: ایران اسلامی بر اساس منطق و عقل بر سر میز مذاکرات حاضر شده لذا طرف سعودی نیز باید با عقلانیت به محور مذاکرات توجه کند.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 16 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی در خصوص روند مذاکرات سعودی ها با ایران اسلامی، گفت: عربستان اگر می خواهد از مذاکره با کشورمان بهره لازم را ببرد و به ثبات منطقه کمک کنند، باید رویکردشان را تغییر دهند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع صهیونیست ها و آمریکایی ها مذکرات ایران و عربستان را به نفع خودشان نمی دانند و در این راستا مشاوره های اشتباهی را به مقامات ریاض می دهند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از روند مذاکرات میان دو کشور بیانگر رویکرد مداخله جویانه و خصمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا است، ادامه داد: ایران اسلامی بر اساس منطق و عقل بر سر میز مذاکرات حاضر شده لذا طرف سعودی نیز باید با عقلانیت به محور مذاکرات توجه کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه قدرت های فرامنطقه ای می خواهند کشورهای منطقه مانند عربستان به سمت واگرایی سوق یابند و دولت های آنها هیچگاه همگرایی نداشته باشند تا بتوانند اهدافشان را پیش ببرند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تهران و ریاض ظرفیت ها و توانمندی های خوبی دارند که می توانند بر اساس آنها تعاملاتشان را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار