عبدالرضا قاسم پور در این طرح افرادی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکرده‌اند از دریافت خدمات شهری محروم خواهند بود و حراست دستگاه‌های مختلف نیز مکلف هستند و وضعیت کارمندان را در خصوص تزریق واکسن مشخص کنند تا اگر فردی واکسن نزده باشد برخورد های قانونی با وی صورت بپذیرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 17 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: عبدالرضا قاسم پورظهر چهارشنبه در نشست خبری مجازی بیان کرد: مدیریت هوشمند بیماری کرونا که در کشور اکنون آغاز شده است طی ۲۰ روز قبل در سطح استان فارس عملیات اجرایی آن آغاز شده و برای تمامی دستگاه‌ها وظایفی را در نظر گرفته شده است که مکلف به اجرای آنان اند.

وی افزود: در این طرح افرادی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکرده‌اند از دریافت خدمات شهری محروم خواهند بود و حراست دستگاه‌های مختلف نیز مکلف هستند و وضعیت کارمندان را در خصوص تزریق واکسن مشخص کنند تا اگر فردی واکسن نزده باشد برخورد های قانونی با وی صورت بپذیرد.

قاسم پور تاکید کرد: افرادی که واکسن کرونا نزده آن. باید هر ١۵ روز یکبار نسبت به ارائه آزمایش منفی کرونا خود اقدام کنند.

او ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های جدید برای کنترل بیماری کرونا مقرر شده تا طرح محدودیت شبانه نیز ملغا شود و محدودیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی نیز از بین می رود این در حالی است که اگر افراد بدون تزریق واکسن بخواهند به شهرهای کشور سفر کنند متحمل یک میلیون تومان جریمه خواهند بود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: پس از اجرایی شدن مدیریت هوشمند بیماری کرونا ظرفیت هواپیماها به ١٠٠ درصد خواهد رسید و ٨٠ درصد بلیط های اتوبوس های بین شهری نیز به فروش می رسد.

به گفته این مقام مسئول روند بیماری کرونا در فارس ثابت است و ٣٠ درصد تست های که از افراد مشکوک گرفته می شود مثبت بوده با این حال روزانه ١۶٠ بیمار جدید کرونایی نیز در استان شناسایی می شوند

براساس آمار منتشر شده استان فارس دارای ۴ شهرستان قرمز، ٧ شهرستان نارنجی، ١۶ شهرستان زرد و ٩ شهرستان آبی است.

برچسب ها: کرونا ، واکسن کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار