رئیس آتش نشانی شیراز با اشاره به آتش سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) گفت: آتش انبار لباس های بیمارستانی را درگیر کرد و قبل از سرایت به سایر نقاط بیمارستان و بروز حادثه ای جدی به طور کامل اطفا شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 17 November 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدهادی قانع اظهار داشت: ساعت ۱۴ و ۵۴ دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر، خیابان مشکین فام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک و دو به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان کوتاهی به محل رسیدند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز در توضیح آتش سوزی بیمارستان حضرت علی اصغر ادامه داد: با مشاهده و بررسی اولیه تیم های اطفایی مشخص شد، ساختمان دو طبقه ای در محوطه بیمارستان، که محل نگهداری لباس های بیمارستانی بود از قسمت انبار لباس ها در یک اتاق ۱۶ متری واقع در طبقه دوم دچار آتش‌سوزی شده بود و خوشبختانه دود و آتش راهی به قسمت‌های دیگر و قسمتی که بیماران بودند وجود نداشت.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی ضمن جست و جو جهت تخلیه کارکنان شعله های آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد.

قانع با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشده و کار در بیمارستان همانند روال عادی در حال انجام است، عنوان کرد: آتش نشانان بعد از انجام عملیات لکه گیری و کارشناسی علت این حادثه، محل را ترک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار