فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، ویژه‌ برنامه‌های هفته بسیج که توسط این ناحیه از سپاه برگزار و حمایت خواهد شد را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 18 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ پاسدار عباس بنایی خیرآبادی پنج‌شنبه ٢٧ آبان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: بسیج نیروی اماده به کار در تمام زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی، سازندگی، حفظ و حراست و ...از دستاوردهای انقلاب است.

او با اشاره به حضور فعال بسیج بنا به شرایط جامعه، افزود: بسیج باید برای هر مشکلی و موضوعی که در کشور ایجاد و مطرح می شود، برنامه داشته باشد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز همچنین پایگاه بسیجی را موفق دانست که در محدوده استحفاظی و محله خود تاثیر گذار باشد و شاهد کاهش مشکلات اجتماعی، کاهش آمار جرم و جنایت و منکرات اخلاقی، کاهش فقر و محرومیت و کاهش طلاق و اعتیاد در آن محله باشیم.

بنایی در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های هفته بسیج در این ناحیه از سپاه شیراز اشاره کرد و گفت: وظیفه بسیج برگزاری برنامه‌هایی حول محور شهدا مانند برگزاری یادآوره شهدا و دیدار و سرکشی از خانواده شهداست.

او برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در پارک کوهستانی دراک با حضور همه اقشار بسیج، برگزاری همایش طلایه داران بسیج و تجلیل از نخبگان بسیج، توزیع بسته‌های فرهنگی، برپایی میز مشاوره، برگزاری همایش تبیین گفتمان مقاومت، گردهمایی مدافعان حریم خانواده و برپایی اردوی شبی با شهدا را از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در ناحیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز عنوان کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ادامه داد: تقدیر از مدافعان سلامت، برگزاری مسابقات مختلف در بخش‌های ورزشی و فرهنگی، توزیع ٢ هزار بسته معیشتی، بازساری و مرمت سه باب منزل محرومین با حمایت گروههای جهادی، حضور واحد سیار انتقال خون، برپایی ایستگاههای خدمات پزشکی رایگان، توریع یک‌هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، پرداخت ٧ میلیارد ریال وام خود اشتغالی، برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات و برگزاری نمایش اقتدار بسیج در سوم آذرماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است.

بنایی با بیان اینکه در بخش خدمات رسانی و بسیج سازندگی نیز در هفته بسیج سه کارگاه اشتغالزایی را تجهیز خواهیم کرد، از استقرار گشت‌های رضویون و تورهای ایست بازرسی برای تامین امنیت پایدار در شمال غرب شیراز خبر داد.

او با اشاره اجمالی به عملکرد سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر ٨٠ هزار بسته معیشتی توزیع شده و همچنین ۸ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی و ١١ باب منزل مسکونی مرمت و بازسازی شد.

برچسب ها: برنامه ، هفته بسیج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار