مام جمعه موقت شیراز در حال حاضر دانشمندان ایرانی در بخش‌های مختلف از جمله علوم انسانی و تجربی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و ما باید به گونه‌ای حرکت کنیم که در آینده تکنولوژی‌ها در دست ایرانیان باشد و در این راه تلاش جوانان و حمایت مسئولان بسیار تاثیرگذار است .
کد خبر: ۱۰۱۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 20 November 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های  نماز با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب بانخبگان کشور گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی تاکید کرده اند باید از این ظرفیت‌ها وتوانمندی‌ها که اصلی‌ترین آن‌ها وجود افراد نخبه در جامعه است، به خوبی استفاده کرد.
حجت الاسلام محمودی افزود:یکی از دلایل شروع جنگ نرم دشمنان علیه کشور ما وجود همین استعداد‌ها و نخبگان است و همین موضوع مراقبت و مواظبت بیشتر در این زمینه را بسیار حائز اهمیت کرده است.
وی گفت: در حال حاضر دانشمندان ایرانی در بخش‌های مختلف از جمله علوم انسانی و تجربی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند و ما باید به گونه‌ای حرکت کنیم که در آینده تکنولوژی‌ها در دست ایرانیان باشد و در این راه تلاش جوانان و حمایت مسئولان بسیار تاثیرگذار است .
امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، بسیج را یکی از الطاف الهی به جامعه دانست و گفت:این نهاد مقدس و مخلص که توسط بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه پایه‌گذاری ومدیریت شده تاکنون توانسته منشا خدمات بسیاری برای مردم باشد.
حجت الاسلام محمودی افزود: با توجه به اینکه بسیج، همه‌ی آحاد و اقشار جامعه را در جایگاه‌های مختلف شامل می‌شود این نهاد می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل و زمینه‌ی امیدوار کردن مردم به انقلاب را فراهم کند.
امام جمعه موقت شیراز همچنین ازحضور مسئولان بین مردم و دیدار‌های چهره به چهره آنان در مناطق محروم کشور تشکر کرد و گفت:اینگونه برنامه‌ها باعث می‌شود آسیب‌ها و نیاز‌ها به خوبی شناسایی شوند و در سیاست‌گذاری‌ها مدنظر قرار گیرند.
حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز از مسئولان خواست در کنار تصویب قوانین در حمایت از کسب و کار‌ها و معیشت مردم نظارت بر حسن اجرای آنهارا هم در دستور کار داشته باشند تا نتیجه آن زودتر در جامعه مشاهده شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار