امام جمعه فیروزآباد همچنین با انتقاد از پایین آوردن تصاویر شهدا در بلوار ورودی و خروجی شهر، تصریح کرد: این موضوع اسباب رنجش مردم مومن و خانواده‌های مکرم شهدا شده و مسئولان مربوطه باید در اسرع وقت این امر را بررسی کنند
کد خبر: ۱۰۱۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 20 November 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجیان، سربازان همیشه پا در رکاب ولایت، همواره در همه صحنه‌ها و در هر شرایطی خدمت می‌کنند.

وی افزود: نخستین و مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی، نمونه اخلاص و کار برای خدا است که در پازل فکری یک بسیجی، کار برای مقام دنیوی جایگاه ندارد.

رسالت بسیج، تمدن‌سازی اسلامی است

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: امروز رسالت بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشرفت نظام اسلامی و تمدن سازی است.

بشارت اضافه کرد: آنها همچون گذشته با روحیه ای سرشار از معنویت، معرفت، اخلاص و بصیرت با اشاره ولایت، آماده هر گونه ایثارگری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت انقلابی و بسیجی آیت الله رئیسی در ۱۰۰ روز گذشته، ثابت کرده که نگاه و رویکردشان در عرصه سیاست خارجی نگاه انقلابی و اسلامی است، بیان داشت: دولت جدید، دارای روحیه و مدیریت جهادی هستند و از روز اول شخص رئیس جمهور و وزرای کابینه، در میان مردم حاضر بوده و از نظر عملکرد نیز اقدامات خوبی داشته اند.

تسریع در واکسیناسیون عمومی از موفقیت‌های دولت سیزدهم

امام جمعه فیروزآباد اظهار داشت: موفقیت در واکسیناسیون عمومی، تامین کالاهای ضروری، کاهش رشد نرخ سیمان و آهن، عضویت در سازمان شانگهای و سفرهای پر خیر و برکت استانی از امتیازات دولت محسوب می شوند.

بشارت گفت: البته با تمام این امتیازات، توقعات و انتظارات مردمی از دولت سیزدهم وجود دارد که از آن جمله می‌توان به رفع گرانی‌های بی رویه و بی منطق، گفت‌گوی صحیح با مردم و در میان گذاشتن موانع و مشکلات موجود همچنین اتخاذ مواضع محکم و هوشمندانه در مذاکرات برای رفع یک مرتبه همه تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم عدالت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در طول ۴۲ سال گذشته نظام اسلامی برای عدالت اجتماعی اقدامات فراوانی انجام داده که همه مسئولان با کمک و مشارکت مردم باید در صدد اجرای آن در جامعه باشند.

برترین گام در راه عدالت اجتماعی، رفع محرومیت از طبقات محروم

امام جمعه فیروزآباد افزود: امروز برترین گام در راه عدالت اجتماعی رفع محرومیت از طبقات محروم، تهی‌دست و کم‌درآمد است که همه مسئول و باید تلاش کنیم.

بشارت ادامه داد: نظام اسلامی و جبهه مقاومت بارها هیمنه دشمن و استکبار جهانی را در عرصه‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سایبری به چالش کشیده و این نشانگر اقتدار نظام اسلامی و ایران قوی است.
وی با اشاره به عدالت اجتماعی اضافه کرد: اگر تولید داخلی را رونق بخشیم، تورم کنترل، زمینه اشتغال جوانان فراهم و توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه فیروزآباد گفت: از این رو مردم برای حمایت از تولید داخلی، باید مصرف تولیدات داخلی را واجب بدانند.

بیمارستان انقلاب فیروزآباد نباید در معرض فروش قرار گیرد

بشارت در خطبه دوم نماز جمعه این هفته فیروزآباد با ابراز مخالفت نسبت به فروش بیمارستان انقلاب فیروزآباد، بیان داشت: بیمارستان فیروزآباد نباید در معرض فروش قرار گیرد چرا که مورد نیاز شهرستان و در مرکز شهر است و باید تجهیز، تکمیل و تعمیر شود تا برای مرکز تخصصی درمانی مورد استفاده این شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: از نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی که نطقی در این خصوص بیان نمود، حمایت و تشکر می‌کنم.

امام جمعه فیروزآباد همچنین با انتقاد از پایین آوردن تصاویر شهدا در بلوار ورودی و خروجی شهر، تصریح کرد: این موضوع اسباب رنجش مردم مومن و خانواده‌های مکرم شهدا شده و مسئولان مربوطه باید در اسرع وقت این امر را بررسی کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار