امام جمعه زرین دشت در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از معضلات اجتماعی موجود در شهرستان زرین دشت و شهر حاجی آباد، معضل اعتیاد به مواد مخدر است.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 20 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زرین دشت با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: یک شخص بسیجی هرجا که احساس کند به توانمندی‌های او نیاز است، بدون هیچ مسامحه‌ای در آنجا حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: نقش برجسته بسیجیان در مواقع بحران در جنوب کشور که دچار سیل زدگی و یا زلزله شده بودند، نشان می‌دهد که این نیروی مردمی در رسیدگی به محرومان و اجرای فرمان مواسات و همدلی در خط مقدم بوده و خواهد بود.

امام جمعه زرین دشت با بیان اینکه عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، عنوان کرد: بسیج مختص به یک قشر خاصی نیست و در همه رده‌ها نشان داده‌اند که فی سبیل الله در خدمت همنوعان خود هستند.

دروند پور ابراز کرد: پزشکان و کادر درمان در حوزه بسیج جامعه پزشکی نیز در این ایام کرونا مجاهدانه در خط مقدم جبهه سلامت حضور پیدا کرده وبعضی از آنها به درجه رفیع شهادت رسیدند.

خطیب جمعه زرین دشت یادآور شد: یک بسیجی محدود به یک مکان و زمان و قشر خاصی نیست هرجا که احساس کند حضورش مؤثر است در آن نقطه حضور پیدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت بر لزوم مشارکت پررنگ بسیجیان در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: اساسی‌ترین کارهایی که بر عهده بسیج است و در بافت درونیِ هویت بسیج دخالت دارد، حمایت و دفاع از اصول مسلّم اسلامی است.

دروندپور اضافه کرد: دفاع از اصول مسلم اسلامی همان چیزی است که دشمنان اسلام و انقلاب از آن هراس دارند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مردم را نسبت به این اصول بی تفاوت کنند.

امام جمعه زرین دشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعلام موجودیت گروه هکری، موسوم به «عصای موسی» زد و گفت: این گروه هر از چند گاهی با شعار «افشاگری علیه جنایات اسرائیل» اخباری راجع به هک زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی منتشر می‌کند.

دروندپور اظهار کرد: برخی منابع خبری می‌گویند این گروه این بار اعلام کرده اطلاعات مهم و با ارزشی از رژیم صهیونیستی را به دست آورده و به‌تدریج در حال انتشار این اطلاعات است.

امام جمعه زرین دشت در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از معضلات اجتماعی موجود در شهرستان زرین دشت و شهر حاجی آباد، معضل اعتیاد به مواد مخدر است.

دروندپور بیان کرد: آمار بالای اعتیاد در شهرستان زرین دشت و آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد و روند رو به رشد این معضل خانمان سوز در بین جوانان، یک زنگ خطری هم برای خانواده‌ها و هم برای مسئولان راه مبارزه با این معضل بزرگ اجتماعی است که لازم است اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

وی بر لزوم مراقب خانواده‌ها از فرزندان خود و معاشرت آنان با همسالانشان تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها نسبت به فرزندانشان، نسبت به معاشرتها و رفت و آمدها حساس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار