معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در سامانه کتاب و سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 20 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: مهدی امیدبخش اظهار کرد: طرح پاییزه کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتاب فروشی‌ها از ۲۹ آبان تا سوم آذرماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان فارس در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:خریداران در طرح پاییزه کتاب می‌توانند کتاب‌های تألیفی را با تخفیف ۲۰ درصد و کتاب‌های ترجمه را با تخفیف ۱۵ درصد از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

امیدبخش افزود:میزان و سقف مجاز خرید کتاب برای هر نفر سه میلیون ریال است و هر فرد با ارائه کدملی فقط یک بار مجاز به خرید کتاب است.

وی اعلام کرد: اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در سامانه کتاب و سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

بیست‌ و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست‌وچهارم آبان‌ تا یکم آذر ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار