جلسه شواری مشورتی بازگشایی مدارس ابتدایی با حضور تعدادی از مدیران مدارس شهر و روستا به نمایندگی از تمامی مدیران مقطع ابتدایی شهرستان برگزار شد و آخرین برنامه ها و تصمیمات در خصوص بازگشایی مدارس تشریح شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 21 November 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان مهدی اسماعیلی در این نشست اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش و همراهی وزارت بهداشت، مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه فعالیت های آموزشی را به صورت حضوری و مجازی آغاز خواهند کرد و هر مدرسه بنا بر شرایط فیزیکی و بهداشتی مناسب و با اولویت سلامت دانش آموز و طبق یک زمانبندی مشخص، کلاس های حضوری و مجازی را برگزار میکند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان با تاکید بر انتخاب و تشکیل سریع تر انجمن اولیاء و مربیان در هر مدرسه گفت مدیران با دعوت از اولیا و اطمینان دهی به آنها، نگرانی و دغدغه های موجود را بر طرف کنند.

وی اذعان داشت هیچ فرقی میان مدارس دولتی و غیر دولتی در نحوه فعالیت آموزشی وجود ندارد و طبق مقررات، در تمامی مدارس باید آموزش ها به صورت تلفیقی(حضوری و مجازی) اجرا شود.

اسماعیلی همچنین یادآور شد مدیران بدون نگرانی مدارس را بصورت حضوری و مجازی آماده فعالیت نمایند و شورای مدرسه لازم است در جلسات خود تکلیف مواردی از قبیل تعیین ساعات فعالیت کلاس و آموزش، اولویت بندی دروس، ارزیابی های مستمر و پایانی، نحوه فعالیت دانش آموزان و همکارانی که بیماری زمینه ای دارند را مشخص کند و تاکید کرد: تنها مرجع تصمیم گیری نوع فعالیت مدارس در هر منطقه ستاد ملی کرونا می باشد و شوراهای روستا لازم است موارد مربوط به بازگشایی مدارس را از طریق اداره آموزش و پرورش پیگیری کروه و مدیران مدارس تابع تصمیمات اداره هستند.

در ابتدای جلسه جعفر حمیدی معاون آموزش ابتدایی نیز در گزارشی اقدامات صورت گرفته در خصوص آمادگی مدارس ابتدایی جهت فعالیت های حضوری در شهر و روستا را تشریح کرد.

معاون نمایندگی آموزش و پرورش بنارویه، کارشناسان بهداشت و مدارس غیر دولتی و تعدادی از مدیران ابتدایی نیز نکته نظرات خود را در خصوص بازگشایی مدارس بیان کردند.

برچسب ها: بازگشایی ، مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار