علی نقی طبیب لقمانی ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی کتاب تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری که به صورت آنلاین در سالن شهید امامی برگزار شد با بیان اینکه استان فارس ۱۵ هزار شهید به خون خفته دارد که جان شیرین خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، افزود: این بن مایه ارزشمندی می‌تواند زمینه‌ای برای تهیه کتاب، فیلم و سریال و همچنین معرفی زمینه‌های ایثارگری و میهن پرستی باشد.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 21 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: علی نقی طبیب لقمانی ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی کتاب تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری که به صورت آنلاین در سالن شهید امامی برگزار شد با بیان اینکه استان فارس ۱۵ هزار شهید به خون خفته دارد که جان شیرین خود را برای اسلام و انقلاب فدا کردند، افزود: این بن مایه ارزشمندی می‌تواند زمینه‌ای برای تهیه کتاب، فیلم و سریال و همچنین معرفی زمینه‌های ایثارگری و میهن پرستی باشد.

معاون زیارتی و امور گردشگری استانداری فارس گفت: در قدر و منزلت کتاب همین بس که خداوند متعال معجزه آخرین فرستاده الهی را کتاب قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه کتاب میوه و ثمره اندیشمندان است، اضافه کرد: این میوه اگر با خون شهید و فرهنگ و ایثار و شهادت مرتبط باشد بسیار زیبنده است.

لقمانی خاطرنشان کرد: چه زیباست که ۳۰ درصد تولید کتاب‌های دفاع مقدس در کشور، مختص فارس است و این جز با همدلی و هم زبانی در فارس میسر نمی‌شود.

معاون گردشگری و امور زیارتی استان فارس تصریح کرد: در عرصه‌های بین المللی اگر حرفی برای گفتن است، تنها به خاطر ایثارگری شهدا و شهیدان است.

وی یادآور شد: وظیفه و رسالت سنگین ما بازماندگان شهدا و دفاع مقدس، انتقال این فرهنگ به نسل نو و جوان امروز است. ما می‌بایست بتوانیم اندیشه‌های دفاع مقدس را از طریق آموزش و پرورش به نسل جدید منتقل کنیم.

لقمانی ابراز امیدواری کرد که مسئولین بتوانند آموزه‌های دینی نسل جدید را به گونه‌ای پرورش دهند که هر کدام بتوانند سرمایه‌ای عظیم برای دفاع از دین و کشور باشند.

برچسب ها: دفاع مقدس ، کتاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار