رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با هوشیاری پلیس جسد شوهر زیر تخت‌خواب همسر خود در شیراز کشف شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 21 November 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ کاووس حبیبی بیان کرد: در مردادماه سال ۹۹ خانمی جوان به پلیس آگاهی استان مراجعه و بیان داشت که برادر ۴۵ ساله‌اش چند روز قبل از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده است که بررسی موضوع جهت پیدایش مفقودی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند و با بدست آوردن سرنخ‌های جدید و با بررسی‌های تکنیکی و اطلاعاتی به همسر ۴۳ ساله فرد مفقودی مشکوک و وی را احضار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه همسر فرد مفقودی در بازجویی اولیه خود را بی اطلاع از موضوع می‌دانست در برابر مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: همسرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و من با این قضیه مشکل داشتم و سال گذشته وی را به قتل رساندم.

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی اقرار کرد که همسرم اعتیاد به شیشه داشت و شب حادثه به دلیل مصرف مواد مخدر حال وی خراب شد و، چون از دست او بسیار عصبانی بودم با مقدار زیادی قرص وی را مسموم و صبح که بیدار شدم متوجه شدم فوت کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه پس از فوت همسرت چه اقدامی انجام دادی و چرا با پلیس و اورژانس تماس نگرفتی، گفت:، چون خیلی ترسیده بودم با فراهم کردن نمک وی را مومیایی و با شن و ماسه آن را در زیر تخت‌خواب اتاق خوابمان دفن کردم و پس از ازدواج مجدد با فردی دیگر در این مدت روی همان تخت‌خواب استراحت می‌کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی جسد فرد متوفی در منزل خودش در زیر تخت‌خواب کشف و تحویل پزشک قانونی شد، عنوان داشت: در بررسی تخصصیی انگیزه متهمه اختلافات مالی و خانوادگی بوده است و پس از سیر مراحل قانونی وی روانه زندان شد.

برچسب ها: قتل ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار